Friday, February 6, 2009

O_o

Blir ingen bio istället blir de att hitta på något med alexandra =) Ringde upp henne förut och frågade om hon ville hitta på något imorgon och de ville hon men hon ville också göra något idag! Jag frågade om hon kunde stå ut med mig i 2 dagar och de kunde hon. De är ju skönt att veta =)

Åkte till Kringlan förut för att shoppa men köpte vara en flaska vin, stumpbyxor och nagellack. Vad kan jag med behöva? JO STÖVLAR!! Men jag hittar inga. Jag blir så trött på att jag ska vara kräsen och snål och ha tjocka vader. De är tur att jag oftas går och shoppar själv, för så många svordommar som jag svär när jag är ut och handlar borde ingen höra. Förbannat trött att jag inte hittar kläder. Att allt ska vara så dyrt eller för litet. Oftas om de passar så har jag inte råd, riktigt störande.

Men nu ska jag se till att äta lite mat innan Alexandra kommer och plockar upp mig för att hitta på något.

No comments:

Post a Comment

Followers