Saturday, February 28, 2009

Fredagskväll.

Nu har äntligen alla barn somnat. Blev visst så att jag att barnens kusin sovöver (han jag var barnvakt åt igår) men jag har inte varit själv att passa ikväll. Fruns syster har varit här med. Hon åkte hem när de var dags för läggdags.

Det gick förresten bra att passa kusin igår. Vilken skillnad de var förresten!! Han är så lydig, artig och väluppfostad och gjorde allt som man sa. De var som att vara i himmelriket igår. Om jag får barn så hoppas jag verkligen att de blir som honom!

Ikväll har Alexandra liten fest med svenska flickor men eftersom jag vart barnvakt ikväll så kunde jag inte gå. Vilket var tråkigt för de skulle visst komma en tjej som inte Alexandra hade träffat innan som bor precis vid mig! Skulle vara roligt om man lärde känna henne. Men Alexandra gjorde så hon ringde mig och vi byte nummer. Vi får se om jag vågar höra av. Tycker de är lite jobbigt att göra de till folk jag inte känner. Men vi får se. Ni får helt enkelt hålla tummarna att jag fåar lite mer mod i mig:P

Appropå telefonsamtal så ringde Bella till mig och vi pratade i en hel halv timme. Stackars henne de borde ha blivit dyrt för henne. Men de var underbart roligt att prata med henne. Saknar henne jättemycket!

Imorgon ska jag passa på morgonen. Ska skjusa till dans och sånt. Sen har jag inga mer planner men jag hoppas verkligen att jag hittar på något kul! Känner iaf inte för att sitta hemma!

Vi får se vad som händer.
Hörs nog imorgon. Puss på er.

No comments:

Post a Comment

Followers