Friday, February 6, 2009

Ensam hemma 2

Jag blev bjuden på cocktelparty av min kusin Erna. Och självklart tackade jag för att jag trodde att det var imorgon men inte. De är idag och jag kan inte gå idag. Vilket är jätte tråkig för jag verkligen vill gå. Fick låna kläning av min gästmamma och fick en flaska röd vin att ge min kusin. Men jag skulel bli bjuden nästa gång också sa hon. Kul att ha en kusin som vill umgås med en iaf.
Ikväll spelar Familjen också på Nasa och de kan jag inte heller gå på. Men de gör inte så mycket att hellre gått på cocktelpartyt. Men istället ska jag ta de lugnt och gå på bio med Anita och nog shoppa lite innan de. Jag måste verkligen köpa stövlar. Imorgon blir de en stressig dag. Med skjussande till alla aktiviter. mer om de imorgon. Later..

No comments:

Post a Comment

Followers