Thursday, February 5, 2009

Ensam hemma

På lördag som sagt åker föräldrarna iväg till Franrike och på lördag så ska den minsta sova hos farmor och den störst hos Anita. Så jag är ledig och har hela huset för mig själv. Frun ga mig även lov att ha fest. HAHA ROLIGT! Om jag hade några vänner så visst. Men de har jag ju inyr. Eller jo två men ena ska ha barnet och den andra har jag inte pratat med än, men vad ska jag göra om inte hon kan. Vad ska jag då hitta på? Ska nog till vinbúðin=systemet imorgon och köpa något så jag har eller bara så jag kan dricka själv. Eller vad har ni för tips om vad jag göra?

1 comment:

  1. höra av dig till kusiner och fråga om de vill komma till dig. Eller så njuter du bara av att vara ensam, dricker ett glas vin, tar ett bad och läser en bok.

    ReplyDelete

Followers