Friday, February 6, 2009

Kvällen planner.

Så Anita ringde förut och sa att hon kanske inte kunde gå på bio ikväll för att hon hade ont i magen och huvudet efter att ha lyssnat på isländska hela dagen. De har haft kurs på hennes jobb. Men jag sa till henne att gå hem och vila och ringa mig om hon mådde bättre senare. Men jag är inte så förvånad om hon inte kan ikväll. Brukar ju vara så om jag ser fram emot något. Men jag ska iaf shoppa. Om jag hittar något. Vi får se vad som händer, nu ska jag se på Bratz med minstingen. Vet inte om jag gillar den serien så mycket. Tycker de ger fel intryck på barnen.

2 comments:

  1. sluta vara så bitter, ta på dig klänningen och gå till Erna, man kan ha roligt fast man är nykter. Tänk på det du! =) PUSS

    ReplyDelete
  2. jag är inte bitter. Eller kanske bara lite. Men man får vara lite bitter. Jag går inte till veturbæ! De är himlas långt:P Men jag har fått nya planer så =)

    ReplyDelete

Followers