Thursday, February 26, 2009

hello

Hej igen. Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat sen i lörsdags. Men de blev att jag åkte iväg och shoppade då. Och tro de eller ej jag hittade ett par jeans!! Halleluja! Men inga stövlar men de är en sak jag kan dra ett sträck över på min måste-köp-list. Men egentligen måste jag köpa ett par till. De går ju inte att äga bara 2 par jeans. Men de ska jag tänka på någon annan dag.

I söndag var på bildtur med min morbror.
Jag har laddat upp bilder på min bilddagbok från bilturen. Jag har även laddat upp en bild på hur långt jag har kommit på min puncho man kan se.

Sen har det varit skola som gäller för min del i veckan.
Kommer inte riktgit ihåg vad som har hänt i veckan. haha jag har så dåligt minne.

Snart ska jag åka till fruns syster och passa hennes lilla son. Eller lilla och lilla vad kan han va? 4-5 år, de är ju inte så litet. Tänkte ta med min bok dit och få mycket läs så jag kan börja på en ny bok.

Imorgon ska jag även passa flickorna på kvällen och natten. Så i helgen får jag nog massa extra pengar. vilket jag verkligen gillar. Då kanske jag kan hitta ett stövlar som jag har råd med =) Om jag hittar ett par vill säga :P

Uppdater imorgon igen. Lovar.

2 comments:

  1. vad är det för bok du ska läsa?

    ReplyDelete
  2. Jag läser ju gossip? Eller menar du vilken jag ska börja på?

    ReplyDelete

Followers