Sunday, February 1, 2009

gårdagen..

Gårdagens festadende var sådär.
Har ångest idag för hur mkt jag spenderade på. Och då var min taxi hem billigare igår.
Vi var å vegamot. Och jag börjar inte gilla de stället. Okej de är alltid as bra musik. Och killarna ska vi inte tala om alla snygga basketspelare från USA är där pch alla andra baketspelare för den delen med. Och jag är lite svag gör långa killar. Haha, men när man inte kan röra sig nägonstan eller ens dansa och alla håller på att putta på en och man får tup fem drinkar spilda på en då är de inte så kul. Ska nog vänta ett tag med att gå ut så jag får råd med att köpa ett par stövlar.
Nu ska våran gäst låna datorn. Önskar verklgien att jag hade min egen lilla bärbaara, men men. Vi hörs nog via mobilen om jag vill ha nägot att säga.

No comments:

Post a Comment

Followers