Sunday, February 8, 2009

Dagen..

Dagen har varit rätt seg för mig idag. Har varit rätt bakfull. Men jag kanske kom hem vid 6 inatt och största flickan kom hem vi 9.00 så de blev inte så mycket sömn för mig. Men som tur är åkte hon till söndagsskolan med en kompis så jag fick sova lite till. Men jag har inte orkat göra någoting. Och de ser ut som ett bombnerdslag. Imorgon ska jag se till efter kursen att verkligen städa huset fint. Annar shar dagen varit lugn förutom att jag har bråkat med den största för att hon gör som jag säger. De är verkligen svårt med lite äldre barn. Jag vet inte hur många gånger jag orkar räkna till tio.

Appropå gårdagen förresten så hade jag jätte roligt. Men blev väl lite för mycket.
Jag fick en turist att springa ut från korgen iaf :P Han kunde inte vara kvar eftersom han var gift och ville ha mig så mycket. Haha herregud säger jag bara.
Gav även ut mitt nummer till någon kille från Färöarna. Och fråga mig inte varför jag gav de var inte ett dugg intresserad av honom. men Han sa att han skulle ringa mig idag men de har han inte gjort. Och faktiskt jag hoppas att han itne gör de heller. Så de är så de är i killfronten hos mig. Jag är inte intresserad av att ha någon. Så de blir nog inte att jag stannar kvar här för en karl ;) Haha än så länge.

No comments:

Post a Comment

Followers