Monday, February 9, 2009

Lägesrapport.

Så de gick bra imorse förutom att jag glömde vissa saker och hann inte med bussen så jag tog bilen till skolan. Men Ikväll ska jag förbereda bättre. Var för trött att göra någoting igår. Men de var skönt att bara att ha lilla tjej att ta hand om i morse. Imorgonbitti ska jag ha båda tjejerna vi får se om de går lika bra. Idag är städnigen som gäller i första hand efter dom de ser ut som 3:e värld kriget här hemma. Jag har redan börjat städa lite börjat med köket när jag kom hem från kursen och tänkte att jag skulle städa till tolv då grey´s reprisern börjar och äta lunch, plugg och städa under den tiden då Grey´s och Neighbours(Australisk såpa) men hittills har jag bara ätit lunch. Så de är väl bäst att jag lägger undan datorn och börjar plugga för nu är de bara 20 minuter kvar på min sittpaus.
Mer updatering senare.

No comments:

Post a Comment

Followers