Monday, March 16, 2009

JAG DÖÖÖÖR!

Guuud vad jag har ont i ryggen förstår inte vad jag har gjort men ända sen igår håller jag på att dö i ryggen. En massage nu skulle inte vara helt fel!

Har förrsten tagit paus nu i mitt pluggande. Ska skriva uppsats om vem jag är? De tycker jag alltid är lika svårt. Okej jag kan skriva ner vad jag heter och hur gammal jag är och var min intressen jag har. Men de tycker jag inte säger vem jag är? Men de går något säkert bra. Mindre bra nog med stavningen ;) Jag kan inte syava på svenska eller engelska ännu mindre på isländska. hmm, men jag gör mitt bäst ;)

Mitt rum har förresten blivit stökigt igen. Jag förstår inte hur jag lyckas jag städade ju igår?! Varför kan jag inte sluta vara slarvig?

Jag kommer förresten hem till Svergie i 2 veckor. Ska prata mer med dem om när jag kan åka och när jag ska beställa biljetten och så. Ni kanske vet om jag ska beställa nu eller i sista stund vad tror ni är billigast? Mer information om de senare när jag har fått veta mer om de! Jag lääängar!!! Då ska jag shoppa massor och ta med hit:P har ju fått höra att jag har ett presentkort väntades på mig där hemma. Allt är så dyrt här och jag har verkligen inga kläder!!

De snöar förresten massor här =( vilker jag inte gillar för min convers har även börjat att läcka=/ Hur är vädret hos er!?

Nej nu måste jag nog plugga innan familjen kommer hem igen så jag får något gjort!
Puss och kram

No comments:

Post a Comment

Followers