Saturday, March 7, 2009

bläää

Jag läste inte ut boken igår =(
Det var mer än jag trodde och jag var för trött.
Kanske läser jag ut den idag. Kanske borde jag ha de som mål med dagen?

Förövrigt idag har jag fått i uppgift att städa tillsammans med den största flickan, hennes rum och lekrummet på vinden, som både ser ut som bombnederslag. Vilket iaf inte ser framemot eftersom hon kommer göra allt annat än att städa.

Jag vill inte vara hemma idag. Jag vill ut och göra saker. För solen är framme och de är jättehärligt väder. Plus så har jag ont i ryggen och i magen så jag vill helst göra vad som helst än att städa.

Hörs senare.

1 comment:

  1. du får se städningen som träning och klart flickebarnet ska hjälpa till! bra att du ska börja läsa annat är gossip girl, inget fel på de böckerna säkert men omväxling förnöjer. sen när ni städat klart får du väl ta med kidsen ut i solen! Härligt! Puss och kram

    ReplyDelete

Followers