Thursday, March 12, 2009

blablabla

Jag är så trött så jag hålller på att falla ihop.
Men en sak är posetiv när jag var i Kringlunni idag så såg jag Pétur Jóhann Sigfússon ni förstår att jag är lite kär i honom. haha. Han är Isländsk komiker. I love him!

Köpte förrsten ett sliverbälte som hag har leta efter i några månader men inte hittat. Nu kan jag strycka av de på listan!

En sak jag stör mig på är att frun skickar in mig på rummet hela tiden på kvällarna för att datorn jag andvänder låter. Medans hon sitter där med sin dator och kolla på tve. Själv får man sitta i sitt tråkiga vita rum som behöver städa. Men jag behöver sova och jag förstår inte varför jag inte bara går och lägger mig.

Så familjen skit i de jag har sagt att jag önskar mig gossip gilrs böcker. Jag önskar mig en egen tyst bärbardator, helst röd. Jag vet inte vad de är men ända sen jag såg en musikvideo när jag var liten där de hade en röd liten dator så har jag velat ha de. Jag fyller 21 den 9:e maj ;) Man kan alltid få önska sig.

Imorgon blir det fest här hemma.
På lördag med Alexandra med de blir ingen meldifestivaltittande=/ men shit the same! Vi kommer nog ha det roligare;)

Jag kommer förresten hem till min lillebror stundet. Längtar tills jag ser er alla igen. Bara 3 månader kvar tills dess!

Jag tänker försova mig imorgon, sådeså.

No comments:

Post a Comment

Followers