Monday, March 9, 2009

åhhhhh!!!!!

Om man säger så här; Har du lust att göra blabla när du har tid?
Och sen kanske man inte har tid, för det är inte frågan om man har lust. För att fråga om jag har lust de bara för att vara trevlig och artig. Eller ja mer att de blir en fråga och att det inte blir att ge order till mig.
Men sen om man inte har tid utan har faktiskt varit upptagen med andra viktiga saker så tycker jag inte att man ska komma hem och bli arg på en utan att ens fråga varför man inte har gjort den andra grejen!! Åh jag blir så arg!!!

Jag blir även arg att han skriver till mig just i detta tillfällende.
Hade du inte tjej? Din otrogna jävel. Nu blir ni nyfikna? HAHA! (men se bara där om att jag inte är redo mental att inblanda mig med en kille om jag reagerar så här till honom)
Jag är helt enkelt jävligt förbannad nu. Det är de jag helt enkelt vill komma fram till. Och det skulle inte vara helt fel att träffa Alexandra på hresso och ta en öl idag med och bara prata massor som vi gjorde igår. Men det får vi ta en annan dag! Och snart hoppas jag. För jag hade jävligt trevligt. Gud vad jag svär.

Nu ska jag andas och räkna till tio.

No comments:

Post a Comment

Followers