Monday, March 2, 2009

Helgen...

I lördags som sagt åkte jag ner till stan för att ta en fika med Anita. Alexandra kom också. Fast hon var bakfull =) Jag åkte förresten och sa hej i fredags till henne och träffade den svenska tjejen som bor i närheten av mig.

På kvällen åkte jag till Alexandra och kollade på svenska melodifestivalen!=) Hon har nämligen skaffat svenska kanaler, eller typ svt.

Efter melodifestivalen var det bara att skynda sig hem eftersom vi hade blivit bjudna på fest, på en militärbåt!! Haha
Vilken fest säger jag bara. De är ju alltid ett plus när alkholen är gratis =) Vi festade med trevliga danska sjömän och vissa hade lite trevligare än andra ;) Vi ska inte gå in på några detajer för att behåll en vis privatliv. Som jag har hört ska man inte lämna ut hela sitt och andra liv på bloggen ;) Efter förfesten på båten så drog vi till apoteket där de blev mer gratis dricka. Inte alls fel.

Jag hade de jätteroligt. Men kanske inte lika roligt på söndagen. Mådde inte alls bra. Men jag får väl skylla mig själv, bara för de gratis ska man inte dricka för mycket.

Jag vet inte vad jag ska säga mer om kvällen. Men jag hade kul och det inte alltid man festar på en militärbåt. Något jag inte tror att jag kommer göra igen.

Hoppas ni hade lika roligt som jag hade i helgen!
Puss*

No comments:

Post a Comment

Followers