Sunday, October 5, 2008

suck

De ska bli både skönt och jobbigt att åka.
Jobbigt att man nog kommer sakna vissa sker jätte mycket och skönt genom att komma bort från vissa saker ett tag;
bråken,
kärleken,
gnällen,
knäckebröden,
cigaretter,
pussar,
missförstånden,
killar,
fyllan,
sex,
besvikelsen,
cykla,
kramar,
turister,
arbetlösenheten,
tjaten,
Vimmerbyborna,
arbetsförmedlingen.
mjukost,
Vimmerby kommun,
hela Kalmar län,
utanförskappet,
svensk tve,
familjen,
skitsnacken,
tv - serierna,
vännerna,
lillebror,
punka på cykeln
promenader,
skogen,
Harry's,


Fast allt kommer väl komma på Island också men något på ett annat sätt.
Ett helt nytt läskigt liv. Och de är bara jag som kommer åka.
Bara jag, jag får starta upp ett hela liv för mig själv.
Riktigt läskigt. Jag kommer både sakna och tycka att de är skönt att vara borta från att ord jag har skrivit. Men förhoppningsvis kommer lite av de finnas kvar i mitt liv när jag kommer tillbaka.

No comments:

Post a Comment

Followers