Sunday, October 5, 2008

God morgon.

Vaknade först vi sju av att jag får ett sms och är jätte pigg.
Men jag kände att jag inte vill gå upp kl 7 på en söndag. Hade varit annorlunda om de hade varit på en vardag då´hade jag mer än gärna gått upp. Gillar inte att sova bort dagarna. Så jag somnade om.
Vaknade igen ca halv tio att jag gå med fick sms, men tänkte väl inte så mycket på de. Var väl inte så pigg, och somnade om.
På lördagar och söndagar ringer min klocka 10.10´och som vanligt denna söndag gjorde den de med. Tänkte gå upp men det blev inte så. Gick upp vid 11 istället och nu är hela dagen förstörd. Har inte ätit frukost än eller klätt på mig.
Måste nog göra de så att jag kan gå träffa min älskade My som kom hem i fredags natt :) Jag har saknat henne så, och nu ska jag försöka umgås med henne så mycket går innan jag åker, Och det är väldigt snart bara 25 dagar kvar.

ha de bra så länge.

No comments:

Post a Comment

Followers