Wednesday, October 29, 2008

måndags!


I söndag åkte jag till Södertälja till Anja för att umgås lite. Och jag tänkte då också samtidigt passa på att Erik och Linnea i Järna eftersom de inte är så långt ifrån varandra. Så vi bestämde att vi skulle träffas på måndagen efter att Erik hade slutat jobba. På söndagen bestämde även jag och anja att vi skulle mötas inne i stan för att köpa en kamera åt mig på lunchen. och de tänkte jag men det hinner jag ju.
MEN ACKE! Jag åkte hem till Em för att hämta lite mer saker eftersom jag skulle stanna i Södertälje en till natt. När jag väl var i mitten av trappuppgången ringer min kära syster och säger att hon har låst överlåset så jag inte kan komma in. Så det var bara sätta sig igen på tunnelbanna från Blåsut och åka in till T-centralen och hämta nyckeln och åka tillbaka vilket jag förlorade massor av tid på. när jag väl var klar så var klockan efter 15 och jag skulle vara i Södertälje kl 16. Snacka om jag kände mig stressad men det gick bra. Jag var i Södertälje innan Erik kom :) Vi åkte hem till hans lägenhet i Järna, jätte fin lägenhet!
Erik och jag gjorde pannkakor som blev jätte goda. Och jag hade riktiga trevliga samtal med honom och hans tjej Linnea! Åh jag gillar er båda väldigt mycket. Jag hade väldigt trevligt hos dem till deras vita iller bet mig i foten. Jag började gråta eftersom jag blev så rädd. De gjorde ont och jag började blöda Men jag överlevde. Men i övrigt var illrarna snälla. Men jag förstår faktiskt inte varför man ska en iller till husdjur. Är det någon annan som håller med mig?

No comments:

Post a Comment

Followers