Wednesday, October 8, 2008

Bokmal


Köpte ju som sagt den första boken med gossip girl igår och har redan läst mer än halva. Rekord för mig som vanligtvis inte gillar att läsa. Så jag köpte bok nr 2 idag. Vem vet jag kanske hinner läsa alla böcker innan jag åker. Idag har jag inte gjort så mkt träffade E på en fika. (Lägg märke till att jag bara skriver första bokstaven precis som gossip girl) efter de träffade jag V. Som vanligtvis bjöd hon på mat hemma gör henne. Blev vildsvin, har aldrig ätit de innan men de var riktigt gott. Idag har jag även fått alla mina bilder jag beställde och som vanligt var de massor av kopior vet inte hur jag lyckas men de är nog någon av mina vänner som mer gärna var dem. När jag fick bilderna fick jag även en faktura som jag skulle betala. Har aldrig gjort de, men nu vet jag hur man betalar räkningar. Wöhö vuxenpoäng. Nu ska försätta läsa min bok så jag kan börja med nr 2 :)

No comments:

Post a Comment

Followers