Thursday, October 30, 2008

min dag idag..

Så dagen med Filip har varit bra.
Dagen började med att de var stopp i trafiken i den gröna linjen så jag kom igen stan och de gjorde inte de andra häller. Vi möttes iaf upp i Gullmarsplan där vi tog bussen till Medborgplatsen. Veroncia och c/o skulle inte till farfar fören senare så jag, veronica, Linn och Filip tog en fika på Waynes Coffeee på Medbogarplatsen.




Jag och Linn




Veronica och Filip


Efter de så åkte de iväg till farfar och jag och Filip var själva och skulle göra stan.
Först gick vi till Seriegalleiran på Saknt Paulsgatan och kollarde på martin Kellermans alterego Rocky som fyller 10 år. Väldigt intressant och måna snygga tavlor som jag kan tänka mig ha på väggen i mitt hem när jag någon gång kommer få mig ett eget hem.
Efter de gick vi i lite affärer när vi var påväg till Kulturhustet eller rättare sagt lava som de heter för tonåringar. Där pyllade vi. Filip gjorde två pins, en till sig själv och en till Ronny(hans pappa), en tutt och en stjärt. Väldigt passade eftersom jag säger hela tiden till honom; -"Du är 16 år och det ända du tänker är på är sex". Själv gjorde jag 2 styckna par öronhänge, ett par till Veronica och ett par till Linn. Det blev jätte fina men jag glömde att ta kort på dem.
Glömmer att ta kort på de mesta eftersom jag glömmer bort att jag har en kamera.

Sen resten av tiden jag och Filip fördrev vi med att gå i affärer jag köpte även ett par in ear hörlurar från skullcandy. De hade inga röda på Teknikmagasinet så det blev vanliga svarta.

Det sista vi gjorde tillsammans(förutom tunnelbanan) var att äta på McDonalds. Och faktiskt jag mådde illa efter jag hade ätit där. Jag börjar allt bli mer känsligare mot vad jag äter. Mitt huvud håller på att spöka massor av äckliga tankar.

Så i rent allmänhet har dagen varit bra :)

No comments:

Post a Comment

Followers