Thursday, April 9, 2009

Shit vad jag fick ont i magen nyss.
Jag ska egentligen påskstäda. Städa allt extra mycket betyder de medans familjen åkte till landet. Och jag SKA vara klar innan de kommer imorgon sa de. Hmm men jag fasnade förut vid en film som gick på tvn. Och är försentad med allt. Sen ska jag även på middag hos min släktningar, de kommer och hämta mig vid 5. Så när filmen var slut och jag märkte att jag inte hade gjort någoting, inte duschat, inte städat inte något. Så jag har stressat som en idiot och är snart klar. Men pga av att jag har stressat fick jag ont i magen så jag måste sitta här en stund för att vila up mig. Eller så kanske jag borde göra mig iordning så jag är klar med de. Sen måste jag forsätta städa. Jag har typ en och en halv timme på mig. Bäst att jag slutar sitta vid datorn och gör mig iordning. Glad Påsk på er!

No comments:

Post a Comment

Followers