Saturday, April 4, 2009

Högklackat.

Kom hem från teater för kanske en timme sen. Den var helt okej, de var drama. Eller folk skrattade men jag förstå inte de roligt eftersom jag inte förstår alla ord de säger. Jag fick låna bilen för att komma dit och uppkläd som jag jag var eftersom man ska vara de när man går på teater så hade jag högklackat. Men de gick bra att köra, kände faktiskt inte så mycket skillnad. Har hört att de ska vara svårar att köra i högklackat. "Dädu" mammma, se jag kan köra bil;) Kan jag köra i högkklackat i storstaden och överleva så har du nog inget att oroa dig för =)
Min mamma är förresten också jättesnäll, om ni inte visst =) Men antagligen eftersom de känns som de är bara mina systrar som läser.(nu tänker jag komentarerna;)) Hon har köpt gossip girl b0ckerna som jag itne har i Ullared =) Som jag givitvis ska ge henne pengar för! Längtar tills jag får hugga in i de nya böckerna!

Pratade även med My i telefonen idag som är i Norge och jobbar. Hon har bestämt att inte flytta tillbaka till Svergie iaf. Men hon hade de bra om någon vill veta.

Men nu ska jag nog gå lägga mig. God natt.

No comments:

Post a Comment

Followers