Tuesday, April 7, 2009

datorjävel.

Jaha nu kan jag inte gå in på facebook längre.
Räckte de inte med att jag inte kan ladda upp bilder på bilddagboken. Och sen innan helgen kunnat skicka mail från min hotmail?! Så jag fick fixa en ny mail. Kan fortfarande inte mail från hotmailen. Jag gillar verkligen inte denna dator. Jag önskar att jag hade en egen liten röd bärbar dator.(tänk på att jag fyller år snart 9 maj och man kan alltid få önska sig!) Snart kommer jag väl inte heller kunna blogga? Peppar peppar ta i trä. Men då kan jag ju blogga från min mobil. Måste verkligen ta mig ner till biblan för att ladda upp bilder. Mitt usb minne börjar bli fullt och jag måste snart börja rensa på de. Kanske borde jag ta med till datorlektionen imorgon och fixa med de där om jag har tid över.


Jaja, puss iaf.

No comments:

Post a Comment

Followers