Wednesday, April 15, 2009

Min första socka!


Då blev jag nyss klar med min första socka, som jag gjort till en liten bäbis! Och fler smakar ska de bli och andra bäbiskläder för den delen med. Jag fattar inte varför jag inte har stickat innan. För jag bara älskar de. Jag kommer ihåg att i högstadiet på sylektionen att alla andra höll så med de. Stickade sina jävlar vantar kommer jag ihåg att jag tänkte och ville inte alls göra som de. Människorna som stickade då gillade jag inte så värst mycket. Så jag höll mig till min virkning. Men nu kan jag båda och är super nöjd att jag är så duktigt och gör så fint. Och jag lovar att ni alla som jag har sagt till att jag ska sticka till kommer få sitt inom sin tid. Men de kanske tar de tag :p efter de kommer jag nog ta betalt :p imorgon blir de alþinget med skolan. Nu ska jag sova. Puss och kram

1 comment:

  1. roligt att du gillar att sticka... men ack vad mkt grammatiska fel det var i detta inlägg. du måste ta det lugnt och läsa igenom innan du publicerar.

    ReplyDelete

Followers