Wednesday, April 1, 2009

Saker jag inte gillar.

Jag gillar verkligen inte när jag ska göra saker här som jag vet att egentligen inte ska göra. Jag är mer deras städerska än deras barnvakt. Som tex att byta laka på föräldranas rum. gillar jag verkligen inte att göra. Och som idag ska jag vissa putsa fönsterna när de regnar. De gillar jag verkligen inte att jag ska göra. Jag gillar verkligen inte att familjen klara av att plocka udan efter sig själv. De är som att de tänker nej men stella kan ta detta hon ska ju ändå så städa. jag är på dåligt humör, för idag ska skolan att familjen inte betala någon av min kurser och då blir de ännu en gång jag måste säga till dem att betala. De är så sega och sena med allt. Jag gilar verkligen familjen tro inget annat. Men ibland blir jag så trött på detta. Men jag har de bra. Jag är inte otacksam. Jag gillar verkligen inte att städa.

No comments:

Post a Comment

Followers