Thursday, May 1, 2008

Valborg, dagenefter

Så valborg igår var riktigt mysigt.
Först var vi hos Emma och grillade vilken var riktigt gott. Älskar grillat!
Sen åkte vi till Örs. Första gången jag var där och det var väl som förväntat. Det var en stor vanlig loge helt enkelt. Jag blev ganska full, vilket kanske inte var så bra. Jag gjorde en Mysson och råkade ramla i en trappa så nu har jag jätte ont i mina ben och har blåmärke.
Inte lika stort som hennes då. Hon vissade mig det idag igen. Och det har nog blivit värre än innan. Fick träffa Niklas och Johan igen som har kommit hem från Sälen det var riktigt trevligt.

Systrarna är nu hemma över helgen :)
Så i helgen kommer man iaf ha något att göra.
Nu ska jag nog sluta skriva jag vet inte ens själv vad jag skriver.
Om ni förstår.

No comments:

Post a Comment

Followers