Tuesday, May 20, 2008

Fula magväskor borde förbjudas.

När jag har jobbat nu på ALV har jag sett väldigt många magväskor på föräldrar som springer om kring med sina barn i parken. Och mer kommer jag väl få i sommar.
Men herregud, varför skulle man vilja ha på sig en sådan?
Okej att det är praktiskt och bra för att förhindra ficktjuvar. Men de är ju så fruktansvärda fula!
Vad jag skulle önska är att någon skulle kunna designa lite snyggare magväskor.

Det är så man skäms när man ser folk går runt med de.
De är bara min åsikt. Men man behöver ju inte alltid vara snyggt klädd.
Men nu när det finns snygga gummistövlar och regnrockar så borde väl någon kunna göra snygga magväskor?

Jag får väl helt enkelt designa någon själv snart om igen annan gör det.

No comments:

Post a Comment

Followers