Thursday, May 15, 2008

Hämta din kniv....

"Du gör vattnet varmt,
du smaka utländska,
jag vet att du kan se
sladden bryta sig loss
För att i kväll känner jag mig som mer
Ikväll jag känner
jag känner
kännas mer
du andas, sedan du slutar
Jag andas sedan torkat jag bort
Jag känner för att mer... "

Still och andfådd
Fortfarande jag vill ha lite mer
Ge mig bara ett farväl, ett ordentligt avslut
Vem bryr sig vad som finns bakom allt detta
Ge mig bara ett avslut, så jag kan gå vidare.
Tills dess öppna ett fönstret
Denna svala natten luft är nyfiken
Låt hela världen se på när jag skriver och gråter av förtvinad

Dina ord gör fortfarande så jag smälter.
Jag vet att du bry dig om mig.

Så ge mig ett avslut så jag kanlägga ner kniven.
Jag vill inte ha mer ärr.

Min kniv - dess skarpa och krom
Kom och se inuti mitt ben

Någon dag kommer jag nog att släppa taget om dig.
Någon dag, förhoppningsvis någon dag snart.

No comments:

Post a Comment

Followers