Tuesday, May 20, 2008

Äckelgubbar..

Jag vet inte riktigt om jag borde bli smickrad eller äcklad när gästerna i parken flörtar med en. Om det nu flörtar med en? De kanske bara är trevliga. Ibland är det svårt att skilja på det där. Men ibland är det riktigt uppenbart vad de gör.
Det är många av de manliga gästerna i parken som blinkar med ögat mot en, och oftast är de som pratar engelska med en, så antagning tyskar. Något jag inte vet riktigt hur jag ska reagera på, så jag bara ler tillbaka.

Skulle faktiskt vilja att en viss söt skådespelare hellre flörtar med mig. Åhh vad söt han är!
Men nu ska jag inte vara sån. Han är säkert upptagen som alla andra söta pojkar.
Jag blir nog fast i singel livet ett tag till.

För de som flörtar med mig nu är jag inte intresserad av.
Men en sommarromans skulle inte vara helt fel;)

//stellarún

No comments:

Post a Comment

Followers