Thursday, March 13, 2008

oh boj

Såg för en stund Grey's som min mamma spelade in åt mig igår eftersom jag inte var hemma.
Men efter Grey's så hade hon också spelat in Fråga Olle, eftersom det brukar vara roligt så tittade jag även på det. Och att min pojkvän(fast det vet han inte om som många andra av min kilalr :P) är programledare för de med är också ett plus.
Det hade ett inlägg om kyssar. Martin Björk(min pojkvänner, en av dem) hade gått ut på stan och frågade hur man skulle kyssas. Han stod med fem tonårs tjejer och frågade dem och någon av dom vill kyssa honom på kinden, och det SA NEJ!!! Jag fattar verkligen inte hur man man säga nej till en sådan pudding som han.

Om jag skulle bara få en natt med honom,
så skulle jag kunna dö lycklig och åka till himlen.

No comments:

Post a Comment

Followers