Friday, March 28, 2008

Inget kan förstöra min dag idag!

Idag har jag äntligen klarat fas C på körskolan, denna förbannade teorin. Åh jag är så glad och kanske nästa vecka klara jag fas F? Vem vet, jag vill bara ha mitt körkort nu. Orkar liksom inte med skiten mer.
Sen idag fick jag veta att Jossan ska flytta till Vimmerby! I början på maj. Hur bra som helst då kan man ju träffas lite oftare :)
Sen kommer min älskade Mysson ner till Småland ikväll! Så ikväll blir det ett glas vin med henne och en massa skit snack.
Kan min dag bli bättre? - JA!
För jag köpt en helt ny outfit idag som jag ska på mig. Och nästan en hel outfit vad som fattas är nya skor. Måste köpa ett par snygga partskor :) Men det kommer så småing om :) Det jag köpte idag var ett par nya jeans, ett linne och ett jeansskjorta. Skit snyggt tillsammans Och allt är från Cubus eftersom det inte finns så mycket mer att välja på i lilla Vimmerby. Fast jag gick in på downstair idag, dom har fått till de riktigt snygg. Kände som man ville köpa allt där inne bara för affären hade blivit så hilma snygg. Men det får bli till nästa gång jag shoppar. Då ska jag iaf handla handtvålen som de stod stella på där nere på downstairs ^^

Till nästa gång... <3

No comments:

Post a Comment

Followers