Saturday, March 22, 2008

I can go getto on you. (andas)

Så tydligen har jag haft sex med halva stan, det var d jag fick höra igår iaf. Undrar när det skulle hänt? Eller har alla killar i Vimmerby liten snopp? Borde det varit eftersom jag själv inte märkt att jag har haft sex med halva staden. Samtidit borde jag ha vart medlevtlös. Eftersom jag inte har något minne av det.
Inte för att jag bry mig idag, brydde mig mer igår. Men nu har jag ju lugnat ner mig. Man får tänka på att jag vet sanningen och de jag håller kärt, som mina vänner, vet att det inte är sant. Och jag hoppas på att Mr tror på att det inte är sant. Att han litar på mig.
Men du tjejen, du som sa det; jag är ledsen att jag har det du vill ha och att du är avundsjuk. Tråkigt att du är så omogen, vem du nu än är. Hoppas jag får veta vem du är så han du kan få chansen att säga det till mig i mitt ansikte istället för att vara en feg fitta och säga det till andra. Så att jag kan även försvara mig. Mest vill jag höra anledningen du har att du att jag är stans hora som du sa. Jag är inget klamydiaoffer som antagligen du är.


Nu måste jag gå och meditera innan jag blir mer förbannad igen.

1 comment:

  1. (tror) jag vet vem som sa det. annars är det väl fler som pratar om dig xD

    ReplyDelete

Followers