Tuesday, March 11, 2008

Back on track!

Jag antar att det har hänt mycket i mitt liv sen sist jag skrev den 14 februari. Eller jag hoppas det i alla fall. Annars har jag nog ett väldigt tråkigt liv. Så jag har tagit fram min kalender för att uppdatera er.

  • 19/2-7/3 har jag fått jobba på luxo i Målila genom Uniflex. Vilket är mycket bra eftersom nu får jag lite pengar som jag kan leva på.
  • 22/2 Så åkte jag, Bella och Ninette till Jonte i Linköping och var där över natten. Det var väl helt okej, men jag är mycket osäker till om jag vill åka upp dit något mer.
  • 29/2 flyttade både Ninette och Avva till varsin nya lägenheter, och båda var jätte fina. Men jag hjälpte bara till Ninette att flytta.
  • 1/3 Var det utgång med Mysson vilket var jätte trevligt. Vi bröt våran pakt men det hände ju inget farligt förutom att Mysson fick feber. Vår pakt har varit att vi aldrig mer ska gå ut med varandra. Det händer bara dåliga saker då. Okej feber kanske inte är så bra men vi har upplevt dåligare saker med varandra.
  • 8/3 Fick jag jobba på Storgatan 48 i 3 timmar. Så nu har jag fått en fot in där :) Denna dagen åkte jag också till Hultsfred för att hjälpa till på Ukm. Efter det så gick vi till klubben och kollade på Intohimo och sen gick vi till replokalen där några vänner till Fia och lite till mig också repar i, och där hade jag skit kul. Btw så har minusisthenotion fått skivkontrakt, congratz till er killar, ni förtjänar det. Om ni vill lyssna på dem kan ni gå in på deras mysapce www.myspace.com/minusisthenotion. vilket jag tycker ni ska göra för det är jätte bra!

Sen har det väl inte hänt så mycket mer. Jag har rätt tråkigt liv. Men det känns skönt att få tillbaka datorn. Så nu är jag back on track.

See you later

2 comments:

  1. det räkndades inte att du var på fest hemma hos mig och träffa alla dina andra vänner den 1/3 eller?

    ReplyDelete
  2. lite kanske, Men jag gick ut mer er,det var ju bara mysson, men nu vet ju alla att jag var hos dig :):)

    ReplyDelete

Followers