Wednesday, March 12, 2008

onsdag.

Idag har jag ramlat, bara så där, trampade snett sen låg jag där på marken och skrek.
Jag säger bara de vilken tur att de var tidigt morse så att igen såg mig. Då skulle jag nog skämas. Men det får jag ju göra nu istället eftersom jag går som en mupp.

Idag har jag fått ner Brittans nya platta, men det behöver vi ju inte säg till någon, det kan vara våra hemlighet. Kan ju inte gå öppet med att jag gillar denne :P




Dagens låttips:
  • Madcon - Beggin
  • Hercules and Love Affiar - blind

om ni har lyckas missa dessa underbara låtar, vill jag ni ska youtuba dom nu på direkten

Nu ska jag till Ninette som inte klara att vara själv med sin bror och hans kompisar, det är bäst att jag åker dit och är stöd. Och en stor applåd till henne nu som försöker bli rökfri. Hon har varit det i 4 dagar nu. Jag är så stolt över dig <3

1 comment:

Followers