Wednesday, March 26, 2008

Den saningstalade hönsmamman.

Som alla vet som känner mig är jag lite av en mamma för alla. Just nu känner jag mig som förvirrad orolig hönsmamma. Jag hatar när någon av mina små kycklingar mår dåligt och jag inte vet vad de är så att jag kan hjälpa till. Speciellt också om kycklingen inte är hos mig så jag krama henne rätt hårt och viska att allt kommer bli bra.

Men om vi ska prata lite om mig. Men det kanske inte behövs göra för det pratas visst tillräckligt om mig i denna små stad. Självklart får folk prata om mig om d är så avundsjuka på d liv jag lever. Eller? haha oh nej jag tror inte tomten är avundsjuk. Men om vi skulle få alla fakta rätt på pappret; Så nej, jag har inte sex. Och inte för den delen inte med halva staden(veta att de inte så det sa men jag stör mig att jag inte vet hela saningen) och jag är inte kär i någon. Sist jag var kär i någon d var år sen. Men jag tycker om. VÄLDIGT STOR SKILLNAD! Enligt mig iaf. Kan ju inte umgås med folk jag inte gillar.
Det var allt från arga mig. Nu ska jag lyssna på Lite reaggaton och bli på bra humör.
Puss & hej.

No comments:

Post a Comment

Followers