Tuesday, September 22, 2009

skogspromenad.

Har nyss varit ute på långpromenad i skogen med Fia och min faster.
De är härligt nu när man är hemma igen och är nyduschad.
Inte lika härlig på själv promenaden efterom jag var ute i vita convers och tänkte hela promenaden på de lera stigarna att inte skita ut dom før mig.
Så en sak är ny iaf säkert är att jag ska køpa grymaskor när jsg får en riktigt bra løn nästa gång. Kan ju också vara bra om man får før sig att børja träna?
Men de mycket jag behøver køpa men också mycket jag vill ha.
Men de finns andra saker att prioritera først, som skulder och spara pengar. Måste ju ha massor med pangar om man ska kunna åka till alla länder jag vill till.

Men nu ska jag chilla vid tvn och villa upp mig.
Imorgon blir de att åka till Vrådal och tjäna lite pengar i två dagar genom att städa min faster bros hus.

Vi hørs när vi hørs.

No comments:

Post a Comment

Followers