Monday, September 21, 2009

I lørdags!

I lørdags så kom min kusin och hämtade mig och Fia.
Først åkte vi in til Tønsberg och kollade lite affärer. De är grymt tråkigt att gå runt i butiker när man inte har några pengar. Før själv klart ska man då hitta massor men saker man vill ha.
Men de var mysigt att få umgås med min kusin och lära känna henne bättre. Hon är verkligen en toppen tjej. OCh jag känner att vi 2 har faktiskt mycker gemensamt.
Sen åkte vi hem till henne i Skien där de bjøds på tacos och senare blev lite fest.
Själv hade jag jättekul. Både hemma hos min kusin på førfesten och ute på krogen, där jag träffa massor med härliga människor som jag pratade med. Fia kände sig inte på humør før att følja med ut så hon stannade hemma.
Men på søndagen sen mådde jag verkligen inte bra. Där av sen uppdatering, jag hade inte ork till något. Men själv gøra, själv ha som man brukar att säga.

No comments:

Post a Comment

Followers