Thursday, January 1, 2009

Nyår 08/09

Klockan är snart 18.00 och hur har jag spenderarat min dag? - Jo i min säng eller i soffan framför tven. Inte för att jag är bakfull eller så, blev inte ens full igår. Men jag är så vansigt trött. Jag har nog sovit hela dagen. Och vill faktisk gå och lägga mig nu igen. Härligt start att börja de nya nyåret. Fast jag började inte året så bra i natt så vad hade jag väntat mig? Fick nämligen champang i ögat precis efter tolvslaget! Haha.
Men jag hade väl de ganska trevligt fast jag hellre ville nog vara hemma med mina vänner.
Vi hade en riktigt god middag. Med sötpotatis, kolapotatis, kalkon och fyllning! Plus kokta grönssaker! Sen blev de efterätt med konfekti och chokladtårta. Efter de tittade vi på tve. De var något islänsk komediprogam, de skämtade om nyheter som har varit 2008 och självklart fattade jag ingeting:P Sen blev klockan 12 och vi tittade på raketer och jag fick som sagt champang i ögat när folket skulle krama varandra gott nytt år! Efter de blev de impulsåk till fruns pappa som hade fest där var de allsång hela tiden. De var mkt trevligt. De var väl så jag tillbringade min nyårsafton!

Grattis i efterskott till min två underbar vänner som fyllde år igår!
Hoppas ni hade en asbra dag B o C, love ya!

Bilder kommer så fort jag kan på bilddagboken. H°ller en på att ladda upp julafton.
De tar visst sin lilla tid.

Ha de bra.

No comments:

Post a Comment

Followers