Monday, December 29, 2008

Yesman!



Såg Yes man igår med A och hennes karl. As bra film, den borde ni se. Mycket roligt! Fast jobbigt om man i vekligenhten var tvungen att säga att verkligen säga ja till allt. Herregud det skulle jag aldrig klara av.
Vi skulle egentligen gå på åttabion men de var sluta sålt så vi bestämde oss för att gå på tiobion istället. Under tiden vi väntade så åkte vi till en boxlinghall och spelade biljard och sånt. Fick även en rundtur runt "perlan", de visade mig kvar homosexuella åker för att ha sex. Haha. Verkligen bra att veta! Jag hade verkligen jätte roligt. De var skönt att komma ur huset och bort från barnen. Inget fel på dem men de är skönt komma bort och umgås med folk i sin egen ålder och som har samma nivån som jag.
Snart är det nyår eller gamlaskvöld som säger på islänkska. Jag ber om ursäkt för stavningen vet inte riktigt hur man stavar på islänska. Tydlingen inte på svenska heller;) Men de ska bli en ändring på de när de gäller islänskan ska skriva in mig på kursen på fredag! =) Mer om de och livet här någon annan dag!
PUSS OCH KRAM HELA DAN! (L)

No comments:

Post a Comment

Followers