Monday, January 5, 2009

Útsala! Rea! Sale!

Glömde förresten säga att efter jag varit hos Stella i söndags så gick jag till Kringlan för att kolla på rean som hade börjat eftersom hon bor så nära där. Men jag hittatde ingeting. De var helt enkelt för mycket folk och jag orkarde inte helt enkelt inte gå omkring och trängas med människor och om jag skulle hitta något skulle jag inte vilja stå i de långa köerna som var till omklädningsrummen. Men sen kom jag på att mina de underbara snygg vegabond stövlerna som jag vill fanns i Kringlan. Så jag bestämde mig för att se om de var på rea. Och det var dom!! Och de var bara ett par kvar! Jag nästan sprang fram till skorna bara för att ingen skulle ta dem. Och de såg ut som vara i min storlek. Kollade och det var storlek 40, okej ibland brukar ja ha de så jag provade stövlerna och det var förstora!! FY FAAN!! De är mig faan minalltid så för mig! Åh jag kommer aldrig hitta min stövlar innan vintern är slut! Men jag och Anita som nu kommit hem från Holland ska kolla lite på renn i helgen och sen blir de fest på lördagen!;) Yes, jag längtar.

No comments:

Post a Comment

Followers