Thursday, December 18, 2008

Pust!

Har precis blivit klar med att städa övervåningen som jag gör på torsdagar. Städat även extra mycket eftersom julen är att komma. Som syster vet har min USB varit borta i två dagar och jag visste verkligen inte vart den hade tagit. Eftersom jag alltid sätter den på samma ställe för att inte tappa bort den för jag har verkligen hela mitt liv i den där lilla usben. Jag har alla mina bilder som jag har tagit när jag har varit här, min viktjournal, ägade-önskadelista, cv och pappas minning artikel verkligen allt jag tycker är viktig att ha har jag sparat där. Så jag började få lite smått panik när jag inte hittade de. Jag hade verkligen letat överallt!! Så jag bestämde mig att verkligen dammsuga noga och leta extra noga när jag städade för att se om jag hittade den. OCH DET GJORDE JAG!! Gud vad jag är glad för de. Den avr på golvet bland sladdarna vid datorn. haha. De är nog som mamma säger; Jag kan verkligen inte veta efter saker.

1 comment:

Followers