Friday, November 14, 2008

Gossip girl..

Som sagt så håller jag på att läsa böckerna i serien gossip girl som är ingeting som serien på tv. Jag har i alla fall märkt att jag och Blair i boken är väldig lika varandra på något sätt. Vi båda går runt och dagdrömmer om våra liv kunde varit bättre och romantiskare. Om hur vi är har huvudrollen i filmen om våra liv. Gillar båda två Aundry Hepburn, fast jag gillar mest hennes aniskte. Har inte så stor koll på hennes filmer som Blair har. Och så får vi inte glömma bort sidan 157 i boken "ni vet att ni älskar mig". Vi båda tänker på något annat när vi gör något helt annat ;) haha my friends you know all what I´m talk aboute. Mina historier har fått er att skratta många gåner. Vi får se om jag hittar någon mer likhet.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Followers