Wednesday, April 2, 2008

telenorförsäljar,

Ja idag ringde telenor.(operatören jag har) Och försökte mata in i mig att jag skulle skaffa abonnemang. haha nej tack. Men försäljaren jag var riktigt duktigt och riktigt trevligt. Hon hade mig i allt tills hon sa orden abonnemang och bidningstid i 12 månader. Då tappade jag helt intresset, men hon var smart hon, hon sa de inte fören jag pratade med henne i ca 8 minuter.
Jag har nog aldrig skrattat eller haft så trevligt i ett telefonsamtal med någon jag inte känner. Men som sagt jag är ju intresserad att köpa en ny telefon och de ska vara halebop på den så jag ringa billigt till alla mina söta vänner <3> Ohh ja tack, men som sagt mycket prat och lite verkstad. Kommer nog aldrig få den där kontakten.

Nu ska jag lägga mig och försöka glömma den där rosa tjockisen Kirby. (MEN IMORGON DÅ JÄVLAR)

No comments:

Post a Comment

Followers