Thursday, April 10, 2008

29 days to go.

Första gången jag såg Benno på Ikea så har jag alltid vilja ha den. Och nu är den röda super billig, bara 199 kr. Och jag vill ha den i antingen svart eller röd. Så om jag inte får den i födelsedagspresent är det väl bara att åka och köpa den själv. Men jag måste ju ha riktiga skivor att fylla den med. Inte ska den bli fylld med bränn skivor, nej har ska det var äkta vara. Så jag tänkte skriva lite skivor jag vill. För nu är det bara 29 dagar kvar till de bli min dag :)

  • Alla Missy Elliotts skivor
  • Tiger Lou - Is my head still on
  • Damien Rice - både albumen O & 9
  • The Killers - Hot Fuss, Sam's Town & Sawdust
  • The knife - Alla som finns, men spec. Deep cuts.
  • Deat Cab for cutie - Alla skivor
  • Deftones - White Pony
  • Coldplay - alla skivor
  • Radiohead - ok computer

Ja som ni ser så har jag typ inga skivor. Så jag önskar mig i skivor i de ni vet att jag tycker är bra :) Sen måste jag verkligen börja köpa skivor igen. Måste få mig ett jobb.

Apropå jobb sökte jag ett jobb igår. Som jag fick brev från arbetsförmedlingen idag att jag måste söka. Lite komisk att båda jag och arbetsförmedlingen tycker att jag passar till de jobbet. Bäst att de jag sökte till tycker de samma. Så jag får ett jobb.

Herrå^^,

2 comments:

  1. hallÅ? vad sökta du för jobb då?

    ReplyDelete
  2. Men det vet du ju nu vilket d var:) Men det var montör för er andra som vill veta.

    ReplyDelete

Followers