Tuesday, April 15, 2008

Can't nobody hold me down?

Nu börjar jag bli riktigt trött på det här, på mig själv. På faktiskt allt om jag ska var ärlig.
"I just wanna be happy" Så sjunger d i låten jag lyssnar på. Och faktiskt jag vill bara vara glad. Och inte än sån jävla bitterfitta som man är just nu. Dagen kan börja jätte bra med sol sken och allt, (älskar att vakna till solen) men så ska det alltid vara något som gör att man blir sur, arg eller ledsen.
Jag är trött på det här. Jag är trött på mitt liv och allt ihop. Jag är trött på hur jag ser ut och hur jag lever mitt liv. Jag vill bara få mitt körkort och dra.
Men faktiskt, kan ni säga mig vad som finns här som gör att jag ska stanna kvar? Jag har ingen och ingeting. Jag är världens ensammaste Eller de är så jag känner just nu.
Och imorgon kommer d bli en svår dag. Jag har inga cigaretter och tänker inte köpa häller eftersom jag ska sluta. Vi får se hur d går. Tur är väl att d man umgås med också ska sluta. Ska iaf gå till Anna (min frisör) och färga håret. Något som kanske får mig på bättre humör men sen så ska jag till arbetsförmedlingen och de kan ju göra mig på dåligt humör igen :/ Vi får se hur allt går, och hur jag mår. "Glöm din bekymmer de kommer nya imorgon" (andra avenyn)


Men faktiskt jag vill bara ha Mysson och verkligen spy galla på henne och faktiskt berätta allt som åker kring i mitt huvud. Hon vet redan hälften så varför inte berätta allt?

No comments:

Post a Comment

Followers