Wednesday, April 9, 2008

1 månad kvar....

Tills jag fyller år. Oh ja jag vet att ni tänker. Jävla tjat på kvinnan att hon flytter år. Men det är roligt med födelsedagar. Och de roligaste är presenterna och att alla hör av sig och säger grattis och så. Det är liksom ens dag. Roligaste i år är väl att man fyller 20 år :)
Systemet here I come!
På bilddagboken kommer jag ladda upp saker jag vill ha i present. Men de kommer jag även att göra här. Men de är ju de vanliga sakerna jag alltid tjatar om att jag vill ha!
Då börja vi då som vanligt med min dvd boxar med alla mina serier som jag kollar på som jag vill börja samla på men har inte börjat än :)

  • Uggly Betty
  • Desprete housewife
  • One three hill
  • The 70's show
  • Grey's!!!

De var fem av dem skulle jag skriva alla skulle de bara för jobbigt att läsa :)
Imorgon blir det något annat jag önskar mig. Som sagt man kan ju alltid önska och hoppas på att man får något av de. Annars nöjer jag mig alltid med folks kärlek till mig genom en mysig kram ^^

No comments:

Post a Comment

Followers