Sunday, October 25, 2009

trött att leva sitt liv i kartonger...

Jag är trött att ha mitt liv i massor med kartonger.
Jag vill ha min höstkappa. Jag vill måla. Jag vill pyssla med mina fotoalbum.
Men jag hittar inte min jävla kappa eller min penslar och nu orkar jag inte leta efter min foton och album.

Jag vill att mitt liv ska börja nu.
Jag orkar inte ha mitt liv i kartonger och i resväskor.
Jag trött på att packa. Jag vill bara ha min egen lägenhet med min saker på sin plats.

Jag skulle vilja sticka massor med saker och testa olika idéer jag har i mitt huvud.
Men jag har typ inget garn att göra saker på. Jag har inga pengar att köpa garn för och kommer inte ha på rätt länge på grund av alla skulder jag har till folk.

Jag känner mig deprimerad och de är mörk och ensamt här hemma på askgränden.

Jag vill bara måla ut min känslor med akryl. Men de går ju ju inte för jag hittar itne mina pensljävlar. Har bara duk och färg, jag får väl fingermåla.

Jag ogillar verkligen söndagar.

No comments:

Post a Comment

Followers