Thursday, October 8, 2009

Skyr!


Jag läste på islandsbloggen.com att Norge hade skyr i mataffärerna. Något jag inte har lagt märke av innan. Så jag frågade min faster om de och hon att hon hade hört de med. Och var händer? Jo hon har åkt och köpt skyr till oss alla när hon handlade. Jag fick smaken hallon och granatäpple, vilket fia fick med. Jag ger skyren 10 chokladbitar av 10 eftersom den smakar precis som jag minns den när jag var på island sist. Fia ger den 8 äpplen av 10. Hon tycker att den var jävligt god och mättande. Gillar att den är syrlig. De ändå negativa som vi båda tycker att den var himla dyr. 15 norska kronor för en liten burk är lite för mycket.

3 comments:

  1. FAN VAD ORÄTTVIST!!! jag vill oxå ha skýr!!!

    ReplyDelete
  2. var nu inte så jävla snåll, du tjänar ju bra pengar i norge :)

    ReplyDelete
  3. Nej jag tjänade inte bra i Norge eftersom jag inte fick något jobb. Och när jag fick jobba jobbade jag bara i 2 veckor.

    ReplyDelete

Followers