Sunday, October 25, 2009

Home, sweet home

NU är jag hemma i Vimmerby igen. Vare sig jag vill eller inte. MEn jag blev pank. OCh jobbat vi hade skulle vi bara gå back på.
Hmm nu är arbetslös igen och pank. Bara börja om på jobbsökande, måste ha ett jobb nu!!
Jag har verkligen inga pengar i min plånbok eller på på min mobil dessutomhar jag verkligen inga cigaretter, vi får se hur denna dagen slutar. Men jag idag kommer iaf träff några av min underbara vänner och de ser jag verkligen fram emot!

2 comments:

  1. ursäkta med hade inte du slutat röka? sluta genast upp med den där skiten!! NU! man dör en långsam obehaglig död som du vet och sen är du skyldig mig pengar och jag har inte bråttom att få tillbaka dem, men hellre betala tillbaka till mig än att köpa cigg för dina sista slantar.

    ReplyDelete
  2. Nej jag har inte slutat, slutade på Island men började igen på slutet av de och har inte slutat efter de. Men jag ska sluta snart igen men inte just nu. Jag vet att jag är skyldig dig ochjag pioriterar din skuld först.

    ReplyDelete

Followers