Tuesday, September 16, 2008

Tisdag.

Blev inte att jag gick till apoteket igår.
Men jag gick till banken så nu väntar jag bara på att mitt Visa kort ska komma.
Ville egentligen göra ett sådant där speciellt kort, alltså designa sitt eget kort. Men det får bli när jag kommer hem från Island. Kan inte slänga upp pengar på vad som helst just nu. De är väl de jag har gjort för flytten idag.

Idag har jag varit med familjen Bäckvall/Arvidsson på stan och kollade runt och fikade. De var trevligt. Sen har de inte hänt så mycket med.

Väntar just nu på att någon av mina andra vänner ska höra av sig och vilja leka med mig. Men först ska jag äta, börjar blir riktigt hungrig. Sugen på fiskpinnar, potatismos och ärtor. Och de får nog bli de med :)

Förresten apropå rökande så har jag rökt 3 cigaretter tills nu och klockan är 4. Mitt mål för idag är bara att röka 6 st. Och imorgon får jag bara röka 5 st. Vi får se hur det går.

Tills nästa gång.

No comments:

Post a Comment

Followers