Monday, September 15, 2008

Helgen

Det blir så här på helgerna att jag inte får så mycket dator tid av min bror inte överhuvudtaget när han är hemma. Så man får passa på som nu när han är i skolan. Eller när han är i väg och tränar.

Så om jag skulle berätta lite om helgen kanske.
I fredag som sagt så åkte jag till Bella, blev att vi drack vin. Så de blev åt helvete med att ha rökt lite. VI drog även till harry's. och även där så röker man mycket. Men de var mycket roligt :) Sov hos henne med. Vi kom inte i säng fören 4 på morgon så vi rätt trött dagen efter när vi skulle gå på stan.

På lördagen där kollade vi i dem få affärer so finns här. Och tog en så kallade bakfyllefika fast vi inte ens var bakfulla. På staden köpte jag 2 t- shirt från JC, trosor och bh från Lindex och en sminkborste från downstairs.

På kvällen där var det dags för sexparty hos Ninette. De var så så där, har varit på roligare. Men sen var jag även nykter. Vilket jag har fått för mig att jag vill vara lite mer nu förtiden. Nykter och rökfri. Köpte för 823 kr där på partyt. Ändå så trodde jag inte att de skulle gå på så mycket. Köpte en födelsedagspresent till mamma, en hygien kräm, glidmedel och något lite gott till mig själv. Men men vi får helt enkelt hoppas på att allt går till användning.

Igår hände det inte så mycket.

Men redan idag har det gjort de, och klockan är inte ens tolv än.
Har fått reda på att det blir Island för mig i ett år. Att de verkligen händer. De kan jag inte fatta. Så direkt när jag sa det så fick jag ringa och beställa tid hos tandläkaren. Jag fick även ringa till vårdcentralen och säga till om min spruta som jag ska göra i år igen. Tog den förra året innan jag åkte till Capo Verde. Tar jag den igen nu så är jag skyddad mot hep A i 25 år.

Efter detta inlägg tänkte jag gör mig i ordning och åka ner till stan för att fixa mig ett Visa kort. Även kanske gå till Apotektet och säga;- Hej där jag vill sluta röka.

Så kanske de kan hjälpa mig.

Vad finns de mer jag måste göra?

No comments:

Post a Comment

Followers